Algemene gegevens |
BHS-nummer |
Scheepsnaam |
Type schip |
Gebouwd van |
Bouwjaar |
Werf |
Plaats van de werf |
14749 |
Dankbaarheid |
Luxe Motor |
– |
in 1926 |
Wed. J. Van Duijvendijk |
Gouderak |
|
Gebied en vracht |
Oorspronkelijk vaargebied |
Oorspronkelijk soort vracht |
Huidige ligplaats |
Nederland Beneden Merwede /Den Haag |
– |
Amsterdam en omgeving, Zaanstreek en Haarlem |
|
Korte geschiedenis van dit schip |
1926 Piet de Jong. Met 30 PK Hollandia Daarna J. Kreuk Hzn tot 1977 geweest. Hermotoriseerd in 1957 DAF D 575 S 80 PK en verlengt tot 29,70 meter Nieuwe eigenaar 1977 HKS Metals s'Gravendeel veel oud ijzer gevaren van Moerdijk naar s'Gravendeel. 2001 P.J.Bennik nieuwe /huidige eigenaar totaal vernieuwd en omgebouwd tot diesel elektrisch varend woonschip. |
|
Maten |
Lengte |
Breedte |
Diepgang |
Holte |
Tonnage |
Hoogte mast |
29 m 72 cm |
4 m 17 cm |
1 m 10 cm |
– |
94,373 ton |
– |
|
Motoren: |
Merk |
Type |
Serienr. |
Bouwjaar |
Nieuw of gereviseerd? |
Jaar geplaatst |
Jaar afgedankt |
Scania Let op we varen diesel elektrisch. JCB dieselmax generator |
V8DS14 444 GN-A |
– |
1976 |
– |
– |
– |
|
Bijzonderheden |
ENI of Europa-nummer: 02305466
Vorige eigenaar: H.K.S. S'gravendeel
Uw eigendom sinds: 2001
Bijzonderheden:
Opgebouwd als woonschip, met hybride aandrijving.
Meetbriefnummer: HN1747. Foto staat in beugelboek. |
|